مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 دی 1401 ساعت 16:252023-01-02سياسي

جان فدا|آزادی 63 زندانی جرائم غیرعمد به مناسبت سالگرد شهادت سردار سلیمانی


از ابتدای دی ماه تا امروز 63 نفر از زندانیان جرائم غیرعمد استان با بدهی 15 میلیارد تومان آزاد شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، یاراله کاکولوند معاون توسعه حل اختلاف و معاون قضایی دادگستری لرستان عصر امروز در مراسم آزادی زندانیان جرایم غیر عمد بمناسبت سومین سالروز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: این مسئله که همزمان در سراسر کشور و با دستور رییس قوه قضاییه که بصورت ویدیو کنفرانس و از شهر کرمان صادر گردیده با همت ستاد دیه استان و اداره کل زندان های لرستان انجام گردید.

وی خاطرنشان کرد: در لرستان نیز از ابتدای دی ماه تا امروز 63 نفر از زندانیان جرائم غیرعمد استان با بدهی 15 میلیارد تومان آزاد شدند.

معاون قضایی دادگستری لرستان با اشاره به آزادی 181 زندانی جرائم غیرعمد استان از ابتدای امسال تا کنون، تصریح کرد: مجموع بدهی این تعداد زندانی بیش از 40 میلیارد تومان بود که توسط ستاد دیه و خیرین زمینه آزادی آن ها فراهم شد.

کاکولوند بیان داشت: در حال حاضر 130 زندانی به واسطه بدهی مالی در حدود 30 میلیارد تومان در زندان های استان هستند که چشم انتظار کمک خیرین برای آزادی از زندان می باشند.

وی گفت: شعب حل اختلاف زندان ها آمادگی حل و فصل مشکلات و دعاوی زندانیان را دارند و آنها می توانند برای تسهیل مشکلات خود به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جان فدا|آزادی 63 زندانی جرائم غیرعمد به مناسبت سالگرد شهادت سردار سلیمانی

جان فدا|آزادی 63 زندانی جرائم غیرعمد به مناسبت سالگرد شهادت سردار سلیمانی